June 20, 2014

Tutorial Span Bahu

Selama ni saya jahit asal cukup syarat nampak bentuk. Bila dah pakai dan cuci baju tiga kali ke atas, span mula herot benggot dat dalam kain bungkusnya atau kain bungkus mula pecah. Baju-baju yang saya tempah dulu tak ada pula masalahnya. Kebetulan Cik Laman Jahitan ni tayang kain tempahan yang bakal beliau kerjakan. Segala benda-benda termasuk span yang siap di jahit kain bungkus ditunjukkan. Saya cuba nasib pun minta tutorial. Tima kasih Cik Laman Jahitan kerana mendengar suara saya. Ilmu yang saya dapat saya kongsi di sini. Semoga Cik Laman Jahitan mendapat ganjaran pahala di atas perkongsian ilmu beliau











1 comment:

  1. Terima kasih atas perkongsiannya Saya ambil perkongsiannya sahaja.lain lain tiada.Dulu kini Dan selamanya.

    ReplyDelete